שאלות ותשובות

הרעיון המרכזי הוא ליצור מוצר שהוא חובק אירגון מהפן הפיננסי, כלומר מה שהעסק דרוש לו מבחינת הניהול והשליטה הפיננסית.

מוצר הדגל, כולל את כל השירותים החשבונאיים שהעסק זקוק לו מבחינה רגולטורית, שזה אומר, תכנון מס מתקדם, הכנה והגשת של דוחות שנתיים לחברה ולך, הנהלת חשבונות, חשבות שכר ועוד…

יחד עם השירותים החשבונאים את/ה יכול לבחור את המוצר הכלכלי שמתאים במיוחד עבורך:

1. ייעוץ כלכלי שוטף:

השליטה והבקרה בעסק שלך לא היה קרוב כל כך:

במסלול זה, בנוסף לשירות החשבונאי הכולל, תהיה לנו מפגש חודשי 1 (לפחות) שבו נציג את תוצאות החברה מבחינה כלכלית, איפה הלך הכסף (בפועל), איך התפלגו ההכנסות וההוצאות השונות של החברה, יחד עם תזרים חזוי לחודש הקרוב שנדע איך להערך לקראת הבאות.

נעריך ונחשוב על אפיקים והזדמנויות חדשות להגדלת ההכנסות ודרכים להקטנת ההוצאות.

2. ניהול כספים מלא של החברה:

המסלול הרחב ביותר:

כעת יש לך איש כספים צמוד אליך בחברה, יחד עם השירות החשבונאי הכולל והייעוץ הכלכלי השוטף תקבל גם מודלים באקסל לייעול העסק שלך על נושאים שתרצה לשפר ולייעל אותם בעסקך.

נבנה יחד את המודלים שאתה רוצה ברמה הגבוהה ביותר שקיים היום בשוק (ניב מרצה באקסל באקדמיה , וישעיה מתכנת, מפתח ובונה מוצרים מותאמים אישית באקסל).

אנחנו איתך בכל ייעוץ והכוונה לכל החלטה עיסקית שתחפוץ בו, מעקב שוטף עבור כל כסף שנכנס ויוצא מהחברה, הערכות שווי, בדיקת כדאיות כלכלית, בקרה תקציבית וכו…

יהיה הכי קל לי לשפך את קורות חיינו ונסיוננו, אבל את זה אתה יכול למצוא בלשונית "קצת עלינו".

לכן אענה בצורה הכנה והפשוטה ביותר, המוצר ההיקפי שלנו יעניק לך ולחברתך:

1. שליטה ובקרה על הפעילות העיסקית שלך מבחינת מספרים של ההוצאות ופירוטם, הכנסות לסוגיהן ומציאה ואיתור הזדמנויות לחיסכון בהוצאות או הגדלת ההכנסות.

2. חיסכון בתשלום המס – בעזרת הכלים והידע שלנו, נבנה יחד תכנון מס נכון ותקין שיקטין בצורה המקסימלית את החבות במס שלך ושל חברתך.

התוצר הסופי: הגדלת הרווחים של העסק.

חשוב להבין, ההבדל בינהם הוא:

מנהל פיננסי – עוזר לחברה להגדיל את רווחיה, לבקר את התהליכים שבהם החברה עובדת כרגע ולשפר אותם מבחינה כלכלית, הרי לכל שירות או מוצר שחברתכן מעניקה ללקוחותיה ישנו תהליך מוסדר מרגע קבלת ההזמנה ועד לרגע שהלקוח מקבל אותה, בתהליך הזה, במעבר משלב לשלב ישנו לעיתים צווארי בקבוק שעולים לחברה הרבה כסף אולי מחוסר יעילות, או שניתן למצוא ספק שמוכר את ותה הסחורה בזול יותר וכו…

רואה חשבון לעומת זאת, תפקידו הוא לשרת אתכם אל מול רשויות המס ולהציג להם את הרווחים הללו כקטנים במידת האפשר על מנת לשלם כמה שפחות מס.

ברגע שהכל נמצא באותו מקום קל יותר למצוא את הדרכים שיתאימו בצורה מקסימלית להגדלת הרווחים של לחברה!

ייעוץ כלכלי/עיסקי זה תחום התמחות בפני עצמו.

 

בהחלט, לאנשים שעברו השכלה של ראיית חשבון יהיה קל יותר להצליח בתחום.

 

אך על מנת להיות מומחה בתחום הייעוץ הכלכלי/עיסקי צריך מיומנות וניסיון בתחום זה בלבד, כמה שנים טובות.

 

רואה חשבון בדרך כלל מתמחים בחשבונאות ומיסים (שאלו 2 נושאים שדורשים המון זמן כדי להפוך למומחה בהן).

 

לכן, טיפ ממני, תזהרו מרואה חשבון שמציג את עצמו כגם מומחה למיסים, גם מומחה לחשבונאות גם מומחה בליווי כלכלי וגם מומחה ל…

 

במשרדנו, שותף אחד כל עיסוקו זה התמחות במיסים וחשבונאות, ושותף אחר כל התמחותו זה ייעוץ כלכלי וניהול כספים.